i skaderisk mellan amerikanska

Sve o tropskim ribama i njihovom uzgoju
no avatar
Labi1995

i skaderisk mellan amerikanska

Poslao/la Labi1995 » pon srp 16, 2018 6:18 am

Jag k?rde 14 miles i morse. Det ?r inte s?rskilt ovanligt f?r distansl?pare, men det var den l?ngsta jag har k?rt sedan f?rra sommaren och idag ?r den varmaste dagen i ?r hittills i New Hampshire. Som alltid ?r den f?rsta l?nga tiden i v?rme varje ?r orsakad av vissa skonsamma p?minnelser om att saker m?ste n?rmas p? olika s?tt ?n p? vintern. H?r ?r n?gra lektioner jag tog fr?n morgonens k?rning: ?terg?ngen i varmt v?der inneb?r ?terl?mning av v?Nike Air VaporMax Damen garbeten, och v?garna verkar ?lska att leka med l?pare. Det verkar som att varje g?ng jag kommer p? en lane-st?ngning s? att endast en enda lane ?r ?ppen, gillar den som h?ller STOP / SLOW-tecknet att v?nda den l?ngsamma sidan mot mig n?r jag n?rmar mig. Sedan ger de en liten chuckle. ?r det h?r en universell sak, eller Nike Air Max 90 Hombre ?r det bara jag? Min mailman ?r fantastisk. Strax efter att ha passerat v?gbes?ttningen gick jag upp p? en kulle ca 3 mil fr?n mitt hus utan tr?dk?pa i sikte. Solen var flammande ?verhead. Jag s?g en postbil n?rmar sig fram?t, och det saktade som det kom vid sidan av mig. En flaska vatten kom ut ur f?nstret, och jag s?g att det var min brevb?rare Paul. Jag hade ett hydratiseringspaket p?, s? jag valde att inte ta tag i det, men gesten var mycket uppskattad. Det finns bra m?nniskor i den h?r v?rlden! Jag borde ha Nike Air Max 95 Hommetagit vattnet fr?n min brevb?rare. Jag avslutade k?rningen, och n?r jag kom hem min rektus gick abdominis in i en massiv kramp. Otroligt sm?rtsamt. Jag trampade sedan i min nacke och k?nde en p? randen att b?rja i min rygg ocks?. Denna typ av generaliserad kramper i icke-springande muskler verkar bara h?nda med mig p? riktigt heta dagar n?r jag dehydrerar (och ja, jag vet att det finns en hel del debatt om huruvida dehydrering ?r relaterad till kramper, men det h?r ?r det m?nster jag har observerade i mig sj?lv vid flera tillf?llen). Jag gick p? toaletten och s?g brun urin (f?rl?t, TMI). Jag v?gde mig sj?lv och det var klart att jag hade tappat mycket vatten p? spr?ng, ?ven om jag t?mde min hydratiserande bl?san. Denna k?rning var en bra p?minnelse om att jag m?ste n?rma sig hydrering mer klokt nu n?r det blir varmare. Kakan suger Nike Air Max 90 Homme men sm?rjning fungerar. Detta kommer att orsaka ett eget inl?gg vid n?gon tidpunkt, men jag har tagit del av n?gra ot?cka chafing de senaste veckorna p? grund av det varmare v?dret. Jag kom ih?g att sm?rja mina problemfl?ckar idag och allt var bra. M?ste komma ih?g att g?ra detta p? alla l?nga k?rningar! Du kan g? upp i stora kullar men ?nd? beh?lla din genomsnittliga takt p? m?let. Jag kom ner med en magebugg i fredags, och trots att jag ?r ganska ?terh?mtad k?nde jag mig fortfarande lite sur n?r jag l?mnade huset. Nike Air Max 90 Damen Pink Jag best?mde mig f?r att sprinkla i n?gra promenadavbrott p? de st?rre backarna, men lyckades h?mta takten noga p? l?genheterna och nedg?ngarna f?r att h?lla mitt genomsnittliga tempo fullt 14 precis runt mitt m?l om 8:30 / mil. Ganska lycklig med hur det gick och promenadstegen antagligen ocks? hj?lpt till att Nike Air Max 90 Homme hantera v?rmen. Road Runner Sports har inte f?tt notatet att en ny prospektiv studie inte visade n?gon skillnad i skadem?ngder mellan l?pare som ?vergick till Nike Pegasus vs Vibram Fivefingers (jag skrev om den h?r studien h?r). Och de i Vibrams var mindre ben?gna att bli skadade ?n de i den tyngre kudde Nike Free. Och vi har ocks? denna studie presenterat f?rra ?ret p? ?rsm?tet f?r American College of Sports Medicine som fann att det inte fanns n?gon skillnad i skaderisk mellan amerikanska soldater b?r minimalistiska Nike Air Max 97 Damen skor vs. traditionella l?parskor.
C'mon Road Runner, g?r inte saker i ett f?rs?k att skr?mma m?nniskor till att k?pa en viss typ av sko. Ocks? din p?st?ende ?r att Nike Free b?r en h?gre skaderisk ?n Nike Pegasus eller Vibram Fivefingers, bevis r?tt Nu pekar inte p? att n?gon typ av sko ?r b?ttre eller s?mre ?n n?gon Nike Air Max 90 Womens annan n?r det g?ller skaderisk. Alla alternativ finns kvar p? bordet.

Natrag na Tropske ribe

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.